ΑΘΗΝΑ
17:40
|
23.06.2026
Πέρασαν 52 χρόνια και ακόμα… Ζει;
Το μοιράζομαι:
Το εκτυπώνω

Πέρασαν 52 χρόνια από την εξέγερση του Πολυτεχνείου ενάντια στη Χούντα. Οι πύλες του ΕΜΠ είναι και σήμερα Κυριακή 16/11 ανοιχτές στη μνήμη όσων σκοτώθηκαν και αγωνίστηκαν για την αποκατάσταση της δημοκρατίας και κατά του ιμπεριαλισμού.

Είχαν οράματα, είχαν αιτήματα, είχαν ελπίδα. Αυτόί που πέθαναν αλλά και αυτοί που έζησαν για να δουν την Ελλάδα της Μεταπολίτευσης (πάντα με κεφαλαίο Μ).

Πέρασαν 52 χρόνια από τον αγώνα των ανθρώπων ενάντια σε ένα στρατιωτικό καθεστώς που ήρθε με βοήθεια από… έξω για να έρθει η ισοπέδωση του σήμερα…

Σκίτσο του Ιάκωβου Βάη


Το μοιράζομαι:
Το εκτυπώνω
ΣΥΝΑΦΗ

Πόσο κάνει;

Τεράστια νίκη…

Πόσο κάνει και ποιος χάνει;

Η κότα της ειρήνης

Γραφτείτε συνδρομητές
Ενισχύστε την προσπάθεια του Κοσμοδρομίου με μια συνδρομή από €1/μήνα