Κορυφώνονται σήμερα Δευτέρα 17 Νοεμβρίου οι εκδηλώσεις μνήμης για την εξέγερση του Πολυτεχνείου ενάντια στη χούντα των Συνταγματαρχών, ενάντια στον τρόμο, την καταστολή και το καθεστώς του φόβου.

Από την πλευρά της, η Κυβέρνηση συμμετέχει και φέτος με 5.000 αστυνομικούς από τα ΜΑΤ, την Ομάδα ΔΙ.ΑΣ, τη ΔΡΑΣΗ, των ΟΠΚΕ, την Ασφάλεια, την Αντιτρομοκρατική, την ΕΥΠ και αστυνομικούς με πολιτικά (ασφαλίτες), γύρω από το Πολυτεχνείο, τα πανεπιστημιακά ιδρύματα, τις πρεσβείες των ΗΠΑ και του Ισραήλ και τα Εξάρχεια.

Ενώ χθες δεύτερη ημέρα των εκδηλώσεων προχώρησε σε απαγόρευση συγκεντρώσεων για να μην διαταραχθεί η επίσκεψη Ζελέσνκι και οι συμφωνίες με την Κίμπερλι Γκίλφοϊλ.


Διαβάστε επίσης:
