ΑΘΗΝΑ
07:17
|
25.06.2026
Το ψυχροπολεμικό αμερικανικό δίκτυο ραδισσταθμών προαγάνδας στην Ευρώπη, Radio Free Europe, αποφάσισε να τερματίσει την ουγγρική υπηρεσία με εντολή Τραμπ.
Αναστέλλεται η ουγγρική υπηρεσία του Radio Free Europe
Το μοιράζομαι:
Το εκτυπώνω

Από τα μεσάνυχτα της Παρασκευής, 21 Νοεμβρίου, αναστέλλεται οριστικά η λειτουργία της ουγγρικής υπηρεσίας του ψυχροπολεμικού αμερικανικού ραδιοσταθμού «Radio Free Europe» έπειτα από εντολή της υπηρεσίας παγκόσμιων ΜΜΕ των ΗΠΑ.

Προηγήθηκε στις 7 Νοέμβρη η απόφαση της κυβέρνησης του Αμερικανού προέδρου Ντόναλντ Τραμπ να κλείσει το Szabad Europa κατόπιν αιτήματος του Ούγγρου πρωθυπουργού Βίκτορ Όρμπαν, που έγινε κατά τη διάρκεια της πρόσφατης επίσκεψης του στον Λευκό Οίκο.

«Στόχος είναι στην πραγματικότητα να αποσταθεροποιήσει τη χώρα», δήλωσε η επικεφαλής της USAGM Κάρι Λέικ για τον σταθμό την ημέρα πριν από την ανακοίνωση, ενώ το Szabad Europa ανακοίνωσε ότι το περιεχόμενό του «θα παραμείνει διαθέσιμο στο διαδίκτυο».

Το μοιράζομαι:
Το εκτυπώνω
ΣΥΝΑΦΗ

Θεσσαλονίκη: «Δώσε Ελπίδα-Γίνε Δότης Μυελού των Οστών»

Οι συγκρούσεις της ψηφιακής εποχής

Ο χάρτης πρόβλεψης κινδύνου πυρκαγιάς για σήμερα Πέμπτη 25 Ιουνίου

Ο καιρός σήμερα: Ζέστη και μελτέμια-Πού θα βρέξει

Γραφτείτε συνδρομητές
Ενισχύστε την προσπάθεια του Κοσμοδρομίου με μια συνδρομή από €1/μήνα