ΑΘΗΝΑ
13:00
|
24.06.2026
Ο 22χρονος νοσηλευόταν διασωληνωμένος στη ΜΕΘ του νοσοκομείου «Γεώργιος Γεννηματάς». Η πράξη του προκάλεσε ολική απόφραξη των αεραγωγών του.
Νεκρός ο 22χρονος που κατάπιε αμάσητο ένα μπέργκερ
Το μοιράζομαι:
Το εκτυπώνω

Πέθανε o 22χρονος που είχε καταπιεί ένα ολόκληρο μπέργκερ αμάσητο.

Ο νεαρός νοσηλευόταν τις τελευταίες ημέρες στη ΜΕΘ του νοσοκομείου «Γεώργιος Γεννηματάς». Το μπέργκερ που είχε καταπιεί, έφραξε τους αεραγωγούς με συνέπεια να μείνει χωρίς οξυγόνο για κάποια λεπτά και να υποστούν βλάβες ζωτικά του όργανα.

Σύμφωνα με όσα έχουν γίνει γνωστά, ο 22χρονος προσπάθησε να καταπιεί αμάσητο το μπέργκερ στο πλαίσιο ενός challenge, ενώ έτρωγε μαζί με φίλους του.

Το μοιράζομαι:
Το εκτυπώνω
ΣΥΝΑΦΗ

Έκθεση του ΟΗΕ: Η σεξουαλική βία χρησιμοποιείται ως «όπλο πολέμου» στη σύγκρουση στο Σουδάν

Έσβησε η φωτιά στον Ασπρόπυργο με τη συνδρομή και εναέριων μέσων (upd)

Σεισμός 5 Ρίχτερ στην Κάρπαθο

WWF Ελλάς-ΑΡΧΕΛΩΝ: Ισχυρές πιέσεις στην πλειονότητα των παραλιών ωοτοκίας της Caretta caretta

Γραφτείτε συνδρομητές
Ενισχύστε την προσπάθεια του Κοσμοδρομίου με μια συνδρομή από €1/μήνα