Στη σύλληψη δύο εφήβων 14 ετών και των γονιών τους προέβησαν αστυνομικοί στα Μέγαρα την περασμένη Παρασκευή, 21 Νοεμβρίου, αναφέρει σημερινή ανακοίνωση της ΕΛ.ΑΣ.
Οι δύο 14χρονοι κατηγορούνται πως έκλεβαν δίκυκλα έχοντας ως ορμητήριο οικισμό των Μεγάρων.
Σε βάρος τους σχηματίστηκε δικογραφία για διακεκριμένες κλοπές, ενώ ακόμα συνελήφθησαν και οι γονείς τους για παραμέληση της εποπτείας τους. Ολοι τους οδηγήθηκαν στη συνέχεια στον αρμόδιο Εισαγγελέα.
Όπως προέκυψε από την προανακριτική έρευνα η δράση των κατηγορουμένων χρονολογείται από τα τέλη του περασμένου Αυγούστου.

Πώς δρούσαν
Ως προς τον τρόπο δράσης τους, οι ανήλικοι φορώντας κουκούλες από ζακέτες-φούτερ, ώστε να μην φαίνονται τα χαρακτηριστικά τους, εντόπιζαν δίκυκλα μικρού κυβισμού που ήταν σταθμευμένα σε κοντινή απόσταση από τον οικισμό που διέμεναν στην περιοχή των Μεγάρων.
Στη συνέχεια τα αφαιρούσαν και τα εγκατέλειπαν εντός του οικισμού σε κοντινή απόσταση από τις οικίες τους, αφού πρώτα τα αποσυναρμολογούσαν.
Από έρευνες στις οικίες τους βρέθηκε και κατασχέθηκε ρουχισμός που χρησιμοποίησαν οι δράστες κατά την τέλεση των κλοπών.
Από την μέχρι τώρα προανακριτική έρευνα του Τμήματος Δίωξης και Εξιχνίασης Εγκλημάτων Μεγαρέων, έχουν εξιχνιαστεί οκτώ περιπτώσεις κλοπών δικύκλων από την ευρύτερη περιοχή των Μεγάρων.
