ΑΘΗΝΑ
20:38
|
25.06.2026
Στάση εργασίας τη νύχτα του Σαββάτου θα πραγματοποιήσουν οι εργαζόμενοι στη ΣΤΑΣΥ Μον. Α.Ε.
Σε τετράωρη στάση εργασίας ανακοίνωσαν ότι προχωρούν το Σάββατο, 29 Νοεμβρίου, οι εργαζόμενοι στις Σταθερές Συγκοινωνίες Μον. Α.Ε. (ΣΤΑΣΥ)
Το μοιράζομαι:
Το εκτυπώνω

Σε τετράωρη στάση εργασίας ανακοίνωσαν ότι προχωρούν το Σάββατο, 29 Νοεμβρίου, οι εργαζόμενοι στις Σταθερές Συγκοινωνίες Μον. Α.Ε. (ΣΤΑΣΥ).

Χειρόφρενο τραβούν μετρό και τραμ, από τη 01.00 έως τις 05.00, τις ώρες δηλαδή επέκτασης των δρομολογίων στο πλαίσιο της 24ωρης λειτουργίας των ΜΜΜ τα Σάββατα.

Οι εργαζόμενοι κάνουν λόγο για «τη συνεχιζόμενη αδράνεια και τις ασυνεπείς δημόσιες τοποθετήσεις της πολιτικής ηγεσίας του υπουργείου Μεταφορών», αναφερόμενοι σε αυξήσεις στους μισθούς και στα ποσοστά προσαύξησης των νυχτερινών και αργιών.

«Μέχρι και σήμερα, το μόνο που βλέπουμε είναι λόγια και όχι πράξεις», υποστηρίζουν οι εργαζόμενοι.

Το μοιράζομαι:
Το εκτυπώνω
ΣΥΝΑΦΗ

Κανταδόροι γεμίζουν τους δρόμους της Πλάκας το βράδυ της 26ης Ιουνίου

Βενεζουέλα: Θηριώδης σεισμός 7,5 Ρίχτερ με εκατοντάδες θύματα και 30.000 αγνοούμενους [upd]

Επτά πρώτα μέτρα από το υπουργείο Ανάπτυξης κατά του λαγοκέφαλου

Μουντιάλ: Οι ομάδες που προκρίθηκαν στους νοκ άουτ αγώνες στη φάση των 32

Γραφτείτε συνδρομητές
Ενισχύστε την προσπάθεια του Κοσμοδρομίου με μια συνδρομή από €1/μήνα