ΑΘΗΝΑ
05:13
|
28.06.2026
Εκδήλωση με θέμα «Όχι στην καύση – Εναλλακτικά μοντέλα διαχείρισης απορριμμάτων» στις 5 το απόγευμα στο Πολιτιστικό Κέντρο Εργαζομένων ΟΤΕ.
Το μοιράζομαι:
Το εκτυπώνω

Εκδήλωση με θέμα «Όχι στην καύση – Εναλλακτικά μοντέλα διαχείρισης απορριμμάτων» διοργανώνουν σήμερα Σάββατο στις 5 το απόγευμα στο Πολιτιστικό Κέντρο Εργαζομένων ΟΤΕ (3ης Σεπτεμβρίου 110) το «Φεστιβάλ για το Νερό και τα Κοινά Αγαθά» και το «Δυτικό Μέτωπο».

Ομιλητές/τριες:

  • Η κατάσταση στη διαχείριση των απορριμμάτων- το κυβερνητικό σχέδιο για την καύση- η πρόταση για εναλλακτική διαχείριση, Τάσος Κεφαλάς- Δέσποινα Σπανούδη, Δυτικό Μέτωπο
  • Προώθηση της ιδιωτικοποίησης με όχημα την καύση των απορριμμάτων και οι συνέπειες της- η σύνδεση με τα βασικά αγαθά του νερού και της ενέργειας. Βαγγελιώ Σωτηροπούλου, Φεστιβάλ για το Νερό και τα Κοινά Αγαθά
  • Επιπτώσεις στην δημόσια υγεία από την καύση αποβλήτων στην ΑΓΕΤ, αποτελέσματα της μελέτης του Ιατρικού Συλλόγου, Τσάμης Μάκης τ. πρόεδρος Ιατρικού Συλλόγου Μαγνησίας
  • Η εμπειρία από ευρωπαϊκά κινήματα κατά της καύσης των αποβλήτων, Salvatore Paolo De Rosa, ακαδημαϊκός ερευνητής, μέλος του «Stop Biocidio», κινήματος κατά της ρύπανσης από τα απόβλητα και την καύση τους στην Καμπανία (Ιταλία)
  • Shlomo Dowen, εθνικός συντονιστής του δικτύου Without Incineration Network (UKWIN), Ηνωμένο Βασίλειο
  • Συντονισμός: Άκης Ζαρκαδούλας

Παρεμβάσεις θα κάνουν επίσης: Το κίνημα του Βόλου ενάντια στην καύση από την ΑΓΕΤ και άλλα ευρωπαϊκά κινήματα ενάντια στην καύση απορριμμάτων όπως και δημοτικές παρατάξεις και κινήσεις πολιτών

Η εκδήλωση θα μεταδοθεί ζωντανά από τη σελίδα του Φεστιβάλ στο facebook.

Το μοιράζομαι:
Το εκτυπώνω
ΣΥΝΑΦΗ

Τραγωδία στην Κρήτη: Νεκρή 43χρονη που τραυματίστηκε σε σκοπευτήριο

Γερμανία: Θερμοκρασίες ρεκόρ καθώς το κύμα καύσωνα κινείται ανατολικά

ΠΕΝΕΝ: 24ωρη απεργία στο λιμάνι της Ραφήνας την Παρασκευή 3 Ιουλίου

Βενεζουέλα: Στερεύουν οι ελπίδες για τον εντοπισμό επιζώντων μετά τους φονικούς δίδυμους σεισμούς

Γραφτείτε συνδρομητές
Ενισχύστε την προσπάθεια του Κοσμοδρομίου με μια συνδρομή από €1/μήνα