Αποκαταστάθηκε η λειτουργία της Γραμμής 3 του Μετρό που είχε διακοπεί μεταξύ των σταθμών Χολαργός-Δουκίσσης Πλακεντίας λόγω εκτεταμένου προβλήματος στην ηλεκτροδότηση της περιοχής.
Σύμφωνα με τη ΣΤΑΣΥ το πρόβλημα σχετιζόταν με την ηλεκτροδότηση τόσο των σταθμών, όσο και της γραμμής στο τμήμα Χολαργός – Δουκίσσης Πλακεντίας.
Η αποκατάσταση επιτεύχθηκε μετά από διακοπή των δρομολογίων για περίπου 2,5 ώρες.

Νωρίτερα πηγές στο ΔΕΔΔΗΕ είχαν επισημάνει ότι το πρόβλημα στη γραμμή 3 του Μετρό προκλήθηκε από βλάβη σε μετασχηματιστή στο Μαρούσι, περίπου στις 17:30.
