Με καθημερινές συνελεύσεις, αγωνιστικότητα και πίστη στο δίκιο του αγώνα τους, συνεχίζουν τις κινητοποιήσεις τους στα μπλόκα σε όλη τη χώρα αγρότες και κτηνοτρόφοι, ετοιμάζοντας πιο δυναμικές δράσεις για την επιβίωσή τους.

Στο κυβερνητικό μέτωπο ο Πρωθυπουργός καλεί τους αγρότες σε διάλογο με τους δικού του όρους: «Θα ήταν καλό ο διάλογος να γίνει με τους δρόμους ανοιχτούς και όχι με τους δρόμους κλειστούς. Είμαστε ανοιχτοί σε έναν καλόπιστο διάλογο», είπε ο Κυριάκος Μητσοτάκης.

Και την ίδια ώρα στήνει ΜΑΤ και κλούβες για να τους σταματήσει.

Τα μπλόκα των αγροτών ήταν ανέκαθεν ένας πονοκέφαλος για τις κυβερνήσεις αλλά σήμερα δείχνει περισσότερο για εφιάλτης…

