Σε κινητοποιήσεις προχωρά το τριήμερο 23-25 Ιουνίου , η Πανελλαδική Επιτροπή Μπλόκων, καταγγέλλοντας ότι η κατάσταση για αγρότες και οι κτηνοτρόφους έχει γίνει ασφυκτική.
Οργισμένοι κτηνοτρόφοι στη Δυτική Αχαΐα: Αποζημιώσεις για την ευλογιά που μπήκαν στους λογαριασμούς τους, κατασχέθηκαν από την ΑΑΔΕ.
Προσανατολίζονται σε κλείσιμο δρόμων και κινητοποιήσεις με επίκεντρο το Προεδρικό Μέγαρο και ζητούν εναλλακτικά μέτρα αντιμετώπισης.
Στον ΟΠΕΚΕΠΕ γίνεται πάρτι διαφθοράς, ενώ για τους κτηνοτρόφους της Λέσβου λεφτά δεν υπάρχουν, λέει ο ΓΓ του ΚΚΕ, Δ. Κουτσούμπας.
Ο υπουργός Αγροτικής Ανάπτυξης Μαργαρίτης Σχοινάς ανακοίνωσε δέσμη μέτρων σε τέσσερις άξονες για τους κτηνοτρόφους της Λέσβου.
Καθολικό εμβολιασμό και άμεση παύση των σφαγών ζητούν οι κτηνοτρόφοι-Συνεχίζεται το μπλόκο στο λιμάνι της Μυτιλήνης.
Κτηνοτρόφοι στη Λέσβο κρατούν για τρίτη ημέρα μπλόκο στο λιμάνι Μυτιλήνης, διεκδικώντας αποζημιώσεις και μέτρα στήριξης.
Και σήμερα Τετάρτη το λιμάνι παραμένει αποκλεισμένο και καλούν αύριο Πέμπτη 16/4 σε παλλεσβιακή διαμαρτυρία.
Δεν παραλαμβάνουν γάλα τα τυροκομεία - Για ανικανότητα κυβέρνησης και περιφέρειας κάνει λόγο η Ομοσπονδία Αγροτικών Συλλόγων του νησιού.