«Οδός Δερβενίων» τραγουδά σήμερα ο Αλέξανδρος Γουργουλιός από το άλμπουμ «Επίλογος» που παρουσιάστηκε τον Νοέμβριο. Την Πέμπτη 11/12 ο Αλέξανδρος Γουργουλιός μαζί με τους Βασίλη Προδρόμου και Μαριάνα Κατσιμίχα θα δώσουν ακόμα μια συναυλία στον Σταυρό του Νότου.
Κάθε πρωί μάς παίρνουνε κι έναν ακόμα φίλο α
π’ τις χιλιάδες που ως χτες βαδίζαμε μαζί.
Άραγε ποιος σκοτώθηκε, ποιος έφυγε, ποιος ζει,
ποιος θα ΄ναι το κατοπινό κάτω να πέσει φύλλο;
Ψίθυροι τα τραγούδια μας μένουν στα χείλη αρμύρα
χάμω στις πλάκες πέτρωσε βημάτων ο αχός.
Όμως δεν ονειρεύεται κανείς μας μοναχός
με την κλεμμένη μας ζωή αλλάζουμε τη μοίρα.
