ΑΘΗΝΑ
04:08
|
25.06.2026
Κάθε μέρα κι ένα τραγούδι με ολίγη επικαιρότητα…
Το μοιράζομαι:
Το εκτυπώνω

«Οδός Δερβενίων» τραγουδά σήμερα ο Αλέξανδρος Γουργουλιός από το άλμπουμ «Επίλογος» που παρουσιάστηκε τον Νοέμβριο. Την Πέμπτη 11/12 ο Αλέξανδρος Γουργουλιός μαζί με τους Βασίλη Προδρόμου και Μαριάνα Κατσιμίχα θα δώσουν ακόμα μια συναυλία στον Σταυρό του Νότου.

Κάθε πρωί μάς παίρνουνε κι έναν ακόμα φίλο α
π’ τις χιλιάδες που ως χτες βαδίζαμε μαζί.
Άραγε ποιος σκοτώθηκε, ποιος έφυγε, ποιος ζει,
ποιος θα ΄ναι το κατοπινό κάτω να πέσει φύλλο;


Ψίθυροι τα τραγούδια μας μένουν στα χείλη αρμύρα
χάμω στις πλάκες πέτρωσε βημάτων ο αχός.
Όμως δεν ονειρεύεται κανείς μας μοναχός
με την κλεμμένη μας ζωή αλλάζουμε τη μοίρα.

Το μοιράζομαι:
Το εκτυπώνω
ΣΥΝΑΦΗ

Ξανάνοιξε το Μπέη Χαμάμ στη Θεσσαλονίκη

Στις 17-26 Ιουλίου το φετινό Διεθνές Φεστιβάλ Χορού Καλαμάτας

Η Κιμίκο Γιοσίντα στην Ύδρα ως τις 26/7- Δεν θα την ξεχάσεις

Έκθεση έργων του Θεόδωρου Στάμου ως τις 4 Ιουλίου στη γκαλερί Roma Gallery

Γραφτείτε συνδρομητές
Ενισχύστε την προσπάθεια του Κοσμοδρομίου με μια συνδρομή από €1/μήνα