Την αλληλεγγύη τους στους αγροτοκτηνοτρόφους στα μπλόκα αποφάσισαν να δείξουν οι φοιτητές της Γεωπονικής Σχολής Αθηνών αποκλείοντας την Ιερά Οδό, έξω από τη σχολή τους.
Φοιτητές έκλεισαν την Ιερά Οδό σε ένδειξη αλληλεγγύης στους αγρότες
— in.gr/news (@in_gr) December 11, 2025
🎥 Orange Press Agency#ingr #αγροτες #διαδηλωσεις pic.twitter.com/d1auEfxJGu
Οι φοιτητές φώναξαν συνθήματα και μοίρασαν φυλλάδια σε οχήματα, ενώ στο σημείο αναπτύχθηκαν διμοιρίες ΜΑΤ. Με στόχο να μην δημιουργηθεί σοβαρό πρόβλημα στην κυκλοφορία, οι φοιτητές λίγη ώρα μετά την έναρξη της διαμαρτυρίας τους άνοιξαν από μια λωρίδα σε κάθε ρεύμα.
