ΑΘΗΝΑ
11:33
|
24.06.2026
Με στόχο να μην δημιουργηθεί σοβαρό πρόβλημα στην κυκλοφορία, οι φοιτητές άνοιξαν από μια λωρίδα σε κάθε ρεύμα.
Φωτό: (Orange Press)
Το μοιράζομαι:
Το εκτυπώνω

Την αλληλεγγύη τους στους αγροτοκτηνοτρόφους στα μπλόκα αποφάσισαν να δείξουν οι φοιτητές της Γεωπονικής Σχολής Αθηνών αποκλείοντας την Ιερά Οδό, έξω από τη σχολή τους.

Οι φοιτητές φώναξαν συνθήματα και μοίρασαν φυλλάδια σε οχήματα, ενώ στο σημείο αναπτύχθηκαν διμοιρίες ΜΑΤ. Με στόχο να μην δημιουργηθεί σοβαρό πρόβλημα στην κυκλοφορία, οι φοιτητές λίγη ώρα μετά την έναρξη της διαμαρτυρίας τους άνοιξαν από μια λωρίδα σε κάθε ρεύμα.

Το μοιράζομαι:
Το εκτυπώνω
ΣΥΝΑΦΗ

Σεισμός 5 Ρίχτερ στην Κάρπαθο

WWF Ελλάς-ΑΡΧΕΛΩΝ: Ισχυρές πιέσεις στην πλειονότητα των παραλιών ωοτοκίας της Caretta caretta

Καύσωνας στη Γαλλία: Θερμοκρασίες ρεκόρ για 4η ημέρα και διακοπές ρεύματος

Φωτιά στο Αιγάλεω: Αναζωπύρωση και νέα κινητοποίηση-Κλειστή ξανά η Ορφέως (upd)

Γραφτείτε συνδρομητές
Ενισχύστε την προσπάθεια του Κοσμοδρομίου με μια συνδρομή από €1/μήνα