Φοιτητές Γεωπονικού: Έκλεισαν συμβολικά την Ιερά Οδό σε ένδειξη αλληλεγγύης στους αγρότες

Με στόχο να μην δημιουργηθεί σοβαρό πρόβλημα στην κυκλοφορία, οι φοιτητές άνοιξαν από μια λωρίδα σε κάθε ρεύμα.