«Ο Καφές» τραγουδά σήμερα η Βίκυ Μοσχολιού σε συνέχεια του καφέ της Καίτης Γαρμπή και του καφέ που κερνάει στη δημοκρατία μας ο «Φραπές» του ΟΠΕΚΕΠΕ. Θερμά ευχαριστώ στον «Παρατηρητή Αθμονέων» που μας πρότεινε τον καφέ της παλιάς σχολής.
Μήπως με πήρες για καφέ βαρύ γλυκό
για να με πίνεις κάθε μέρα στο φλιτζάνι,
μπορεί να είμαι στη ζωή μηδενικό
μα είμαι φτιαγμένη από δύσκολο χαρμάνι
