Έναν 16χρονο, που όπως αποδείχθηκε είναι γιος του βουλευτή του ΠΑΣΟΚ Μιχάλη Κατρίνη, συνέλαβαν άνδρες της ΕΛ.ΑΣ., γύρω στις 4 τα ξημερώματα, μετά από καταδίωξη στα στενά του Χαλανδρίου.
Σύμφωνα με πληροφορίες, ο ανήλικος, δεν σταμάτησε σε σήμα αστυνομικών για έλεγχο, στη διασταύρωση των οδών Μεσογείων και Τζαβέλα και ανέπτυξε ταχύτητα προκειμένου να διαφύγει με αποτέλεσμα να ακολουθήσει καταδίωξη με επικίνδυνους ελιγμούς.
Το όχημα ακινητοποιήθηκε τελικά στην οδό Αποστολοπούλου. Ο ανήλικος, που όπως αποδείχθηκε δεν είχε δίπλωμα, συνελήφθη για επικίνδυνη οδήγηση και απείθεια, ενώ ένας ακόμα από τους ανήλικους επιβάτες συνελήφθη γιατί έφερε επάνω του κουζινομάχαιρο.
Οι υπόλοιπου τέσσερις επιβάτες του αυτοκινήτου, όλοι ανήλικοι, αφέθηκαν ελεύθεροι, ενώ ελεύθερη αφέθηκε -με προφορική εντολή εισαγγελέα- και η μητέρα του 16χρονου οδηγού που αρχικά συνελήφθη με την κατηγορία της παραμέλησης εποπτείας ανηλίκου.
«Ο νόμος ισχύει για όλους», αναφέρει σε ανάρτησή του ο κ. Κατρίνης, τονίζοντας πως η πράξη του γιου του είναι «αδικαιολόγητη και παράνομη».
Αναλυτικά ο βουλευτής του ΠΑΣΟΚ, σε ανάρτησή του, τονίζει: «Ο μικρός μου γιος οδηγούσε χωρίς δίπλωμα. Πράξη αδικαιολόγητη και παράνομη. Ο νόμος ισχύει για όλους. Ως πατέρας, αισθάνομαι συντριβή και αναλαμβάνω την ευθύνη που μου αναλογεί, χωρίς μισόλογα και υπεκφυγές. Ως γονείς, είμαστε κοντά στο παιδί μας, με πειθώ, λογική και αγάπη. Ο νόμος ισχύει για όλους. Χωρίς εξαίρεση”.
