Χωρίς τις αισθήσεις του ανασύρθηκε άνδρας που έπεσε στις ράγες του σταθμού ΗΣΑΠ στα Κάτω Πατήσια, αργά το βράδυ της Δευτέρας.
Όπως έγινε γνωστό από την Πυροσβεστική πρόκειται για άνδρα, περίπου 25 ετών, ο οποίος στη συνέχεια παρελήφθη από το ΕΚΑΒ και διακομίστηκε, σύμφωνα με τις πρώτες πληροφορίες στο νοσοκομείο «Παμμακάριστος», όπου διαπιστώθηκε ο θάνατός του
Στο σημείο επιχείρησαν 9 πυροσβέστες με 3 οχήματα.
