Προφυλακιστέα κρίθηκε σήμερα μετά την απολογία της σε ανακριτή και εισαγγελέα στο Πρωτοδικείο Αλεξανδρούπολης μία 23χρονη μητέρα, μερικές μέρες αφότου η ίδια μετέφερε με καθυστέρηση 24ώρου το άψυχο κορμί του τρίχρονου παιδιού της στο νοσοκομείο της πόλης φέροντας έντονα σημάδια ασιτίας.
Η 23χρονη αντιμετωπίζει την κατηγορία της ανθρωποκτονίας διά παραλείψεως με ενδεχόμενο δόλο ενώ είναι άγνωστο επί του παρόντος εάν αντιμετωπίζει ανάλογο ενδεχόμενο και ο πατέρας του παιδιού που φέρεται πως, αυτό το διάστημα, εργάζεται στην Τουρκία.

Το παιδάκι είχε μεταφερθεί νεκρό στις 17 Δεκεμβρίου από τη μητέρα του στο νοσοκομείο Αλεξανδρούπολης. Οι γιατροί διαπίστωσαν έκπληκτοι πως το παιδάκι ήταν υποσιτισμένο ενώ ακολούθως η ιατροδικαστική εξέταση κατέδειξε πως υπέφερε σταδιακά από πολυοργανική λειτουργική ανεπάρκεια ώσπου υπέστη καρδιακή ανακοπή.
Στις 18 Δεκεμβρίου οι αστυνομικοί συνέλαβαν τη μητέρα αλλά και τους παππούδες του άτυχου τρίχρονου αγοριού στο σπίτι των οποίων ζούσε η οικογένεια που είναι Ρομά.
Επίθεση αγνώστων στο σπίτι της οκογένειας
Την Κυριακή, άγνωστοι, πιθανώς κάτοικοι της περιοχής Τέρμα Άβαντος Αλεξανδρούπολης, όπου ζούσε η οικογένεια, εντόπισαν το σπίτι στο οποίο πέθανε το τρίχρονο παιδάκι, και προκάλεσαν σημαντικές υλικές ζημιές.

