Σταθεροποιήθηκε η κατάσταση στην πόλη Άντεν της νότιας Υεμένης όπου βρίσκεται η έδρα της διεθνώς αναγνωρισμένης κυβέρνησης του Προέδρου Ρασάντ αλ Αλίμι, και είχε απειληθεί από κινήσεις αυτονομιστών του λεγόμενου «Νότιου Μεταβατικού Συμβουλίου» που υποστηρίζονται από τα Ηνωμένα Αραβικά Εμιράτα.
Αυτό ανακοίνωσε απόψε ο βοηθός Γραμματέα του Κυβερνείου του Άντεν, Αντνάν αλ Καφ μιλώντας στο δίκτυο Al Arabiya της Σαουδικής Αραβίας.
Yemen 🇾🇪: Yemeni government and Saudi forces making their entry into the port city of Aden after the full collapse of the Emirati-backed Southern forces.
— Thomas van Linge (@ThomasVLinge) January 7, 2026
Via @TaizTime pic.twitter.com/XzRYbhutOM
Πριν τις δηλώσεις αυτές είχε πραγματοποιηθεί επιχείρηση της ταξιαρχίας «Southern Giants» στις πύλες εισόδου στην πόλη, τα κτήρια κρατικών θεσμών και οργανισμών καθώς και το προεδρικό μέγαρο Maashiq.
Απαγόρευση νυχτερινής κυκλοφορίας
Παρά τη σταθεροποίηση της κατάστασης, οι κάτοικοι του Άντεν δεν γλίτωσαν από την επιβολή νυχτερινής απαγόρευσης κυκλοφορίας από τις 21.00 το βράδυ ως τις 6.00 το πρωί της επόμενης.
