Σε απεργιακή κινητοποίηση προχωρούν σήμερα Τετάρτη, 21 Ιανουαρίου, οι επαγγελματίες οδηγοί ταξί στη Θεσσαλονίκη.
Το ΔΣ του Σωματείου Ταξί Θεσσαλονίκης αποφάσισε ομόφωνα να προκηρύξει 24ωρη απεργία από τις 05:00 το πρωί της Τετάρτης μέχρι της 05:00 τα ξημερώματα της Πέμπτης.

Σε ανάρτηση του Σωματείου στα Μέσα Κοινωνικής Δικτύωσης, αναφέρονται ως κύρια αιτήματα του κλάδου τα ακόλουθα:
- Η ηλεκτροκίνηση.
- Οι υπέρογκες χρεώσεις στο p5 του αεροδρομίου.
- Η αλλαγή ποινικού μητρώου.
- Η μόνιμη διέλευση των ταξί από τις λεωφορειογραμμές
- Η άρση της τεμαρκτής φορολόγησης.
- Η πάταξη της υποκλοπής μεταφορικού έργου.
Στις 10:30 το πρωί της Τετάρτης θα πραγματοποιηθεί συγκέντρωση με τα ταξί στην οδό Αντώνη Τρίτση , στο γήπεδο μπάσκετ του ΠΑΟΚ (Παλατάκι)
Θα ακολουθήσει πορεία στο Αεροδρόμιο και στην συνέχεια στο Υπουργείο Μακεδονίας- Θράκης.
Διαβάστε επίσης:
