Εργατικό ατύχημα, με θύματα τέσσερις άνδρες που εκτελούσαν προγραμματισμένες εργασίες για τη σύνδεση αγωγού υδάτων της ΕΥΑΘ, σημειώθηκε στην οδό Αγίου Δημητρίου στη Θεσσαλονίκη.
Σύμφωνα με πληροφορίες, λίγο πριν την ολοκλήρωση των εργασιών και κατά τη διάρκεια εισροής ου νερού έσκασε τμήμα του αγωγού με αποτέλεσμα τα θραύσματα να τραυματίσουν τρεις εργαζόμενους ενώ ένας ακόμα εκτινάχθηκε από την ορμή του νερού.
Οι τέσσερις τραυματίες μεταφέρθηκαν στο Ιπποκράτειο Νοσοκομείο, από όπου οι τρεις αποχώρησαν αφού ελέγχθηκαν τα τραύματά τους, ενώ ο τέταρτος παρέμεινε για νοσηλεία καθώς κρίθηκε απαραίτητο να υποβληθεί σε χειρουργική επέμβαση για την αποκατάσταση κατάγματος στο πόδι.
