Χωρίς τις αισθήσεις του διακομίστηκε το πρωί από την Καλλιθέα στο νοσοκομείο Παίδων «Αγία Σοφία» βρέφος 7 ημερών, όπου δυστυχώς παρά τις προσπάθειες των γιατρών κατέληξε.
Πληροφορίες αναφέρουν ότι οι συγγενείς του βρέφους, υπήκοοι Ρουμανίας, μετέφεραν το νήπιο σε κτηνιατρείο επί της Λεωφόρου Συγγρού, προκειμένου να του παρασχεθούν οι πρώτες βοήθειες και στη συνέχεια το μετέφεραν στο Νοσοκομείο Παίδων Αγία Σοφία. Ο πρόεδρος της ΠΟΕΔΗΝ Μιχάλης Γιαννάκος, διευκρίνισε ότι το κοριτσάκι έφτασε στο νοσοκομείο στις 7.30, χωρίς σφυγμό.
Όπως προβλέπεται από το πρωτόκολλο, στο παιδί πραγματοποιήθηκε τεστ για γρίπη, το οποίο ήταν αρνητικό.
