Κεκλεισμένων θυρών πραγματοποιήθηκε νωρίτερα σήμερα στο Μέγαρο Μαξίμου υπό τον πρωθυπουργό Κυριάκο Μητσοτάκη σύσκεψη ενημέρωσης και παρουσίασης προτάσεων για την βελτίωση του κυκλοφοριακού προβλήματος της Αττικής με επίκεντρο την ασφυκτική κατάσταση στον Κηφισό.
Σύμφωνα με πληροφορίες, οι προτάσεις που τέθηκαν στο τραπέζι αφορούσαν τρία επίπεδα: άμεσες, μεσοπρόθεσμες και μακροπρόθεσμες.

Μεταξύ άλλων συζητήθηκαν οι ακόλουθες προτάσεις:
Στις άμεσες κινήσεις εξετάστηκαν μέτρα μείωσης κυκλοφορίας των φορτηγών στον Κηφισό (αποκλείοντας κάθε ενδεχόμενο πλήρους απαγόρευσης της κυκλοφορίας των φορτηγών στις 07.10-10.00 το πρωί) και καλύτερης διαχείρισης των καθημερινών περιστατικών που δημιουργούν καθυστερήσεις.
Στις μεσοπρόθεσμες προτάσεις συμπεριλαμβάνεται το μέτρο των «έξυπνων φαναριών» που έχει αποδώσει στη Θεσσαλονίκη θα εξεταστεί και για την Αττική. Μέχρι τέλους του 2026 αναμένεται σημαντική βελτίωση στη συχνότητα των δρομολογίων των Μέσων Μαζικής Μεταφοράς της Αττικής.
Στις μακροπρόθεσμες προτάσεις συμπεριλαμβάνονται σχέδια για νέους παρακαμπτήριους οδικούς άξονες, ολοκλήρωση της γραμμής 4 του Μετρό και δημιουργία ποδηλατοδρόμων.
Οι προτάσεις που παρουσιάστηκαν σήμερα θα τεθούν για περαιτέρω επεξεργασία από τα συναρμόδια υπουργεία, ώστε να πάρουν την τελική μορφή τους και να παρουσιαστούν σύντομα.
