Εκτός λειτουργίας τέθηκαν η κινητή και η σταθερή τηλεφωνία της Nova το μεσημέρι της Πέμπτης. Μεγάλο τεχνικό πρόβλημα στο δίκτυο της Nova, άφησε χιλιάδες συνδρομητές σε όλη την επικράτεια χωρίς τηλέφωνο και ίντερνετ με τις αναφορές για αδυναμία σύνδεσης στο δίκτυο κινητής και σταθερής τηλεφωνίας να εμφανίζονται γύρω στις 2 το μεσημέρι.
Το πρόβλημα αναφέρθηκε πως λύθηκε περίπου δύο ώρες αργότερα.
Συνδρομητές κινητής ανέφεραν ότι δεν μπορούσαν να πραγματοποιήσουν ή να δεχθούν κλήσεις, ενώ εκτός λειτουργίας παρέμενε και η υπηρεσία των SMS, και, σε πολλές περιπτώσεις, η σύνδεση στο διαδίκτυο.
