ΑΘΗΝΑ
06:11
|
23.06.2026
Το πρόβλημα αναφέρθηκε πως λύθηκε περίπου δύο ώρες αργότερα.
Το μοιράζομαι:
Το εκτυπώνω

Εκτός λειτουργίας τέθηκαν η κινητή και η σταθερή τηλεφωνία της Nova το μεσημέρι της Πέμπτης. Μεγάλο τεχνικό πρόβλημα στο δίκτυο της Nova, άφησε χιλιάδες συνδρομητές σε όλη την επικράτεια χωρίς τηλέφωνο και ίντερνετ με τις αναφορές για αδυναμία σύνδεσης στο δίκτυο κινητής και σταθερής τηλεφωνίας να εμφανίζονται γύρω στις 2 το μεσημέρι.

Το πρόβλημα αναφέρθηκε πως λύθηκε περίπου δύο ώρες αργότερα.

Συνδρομητές κινητής ανέφεραν ότι δεν μπορούσαν να πραγματοποιήσουν ή να δεχθούν κλήσεις, ενώ εκτός λειτουργίας παρέμενε και η υπηρεσία των SMS, και, σε πολλές περιπτώσεις, η σύνδεση στο διαδίκτυο.


Το μοιράζομαι:
Το εκτυπώνω
ΣΥΝΑΦΗ

Ματαιώνει τις συναυλίες σε Σαλονίκη, Βόλο και Έδεσσα η Καίτη Γαρμπή

Φονική επίθεση στο Μόντρεαλ από ένοπλο με παραστρατιωτική αμφίεση

Σε πανικό ο Νετανιάχου για τη συμφωνία για το Λίβανο, λέει το Κανάλι 12

Έφυγε από τη ζωή ο μουσικός παραγωγός Κλάιβ Ντέιβις

Γραφτείτε συνδρομητές
Ενισχύστε την προσπάθεια του Κοσμοδρομίου με μια συνδρομή από €1/μήνα