Ομαλά και σύμφωνα με το κανονικό πρόγραμμα δρομολογίων θα λειτουργούν ξανά από σήμερα, Κυριακή 1η Φεβρουαρίου 2026, οι σταθμοί της Γραμμής 2 του Μετρό «ΣΥΓΓΡΟΥ ΦΙΞ», «ΝΕΟΣ ΚΟΣΜΟΣ» και «ΑΓΙΟΣ ΙΩΑΝΝΗΣ».
Όπως ανακοινώθηκε σήμερα από τη ΣΤΑΣΥ, οι δυο σταθμοί της Γραμμής 2 του Μετρό θα είναι και πάλι ανοιχτοί κατά τις νυχτερινές ώρες, μετά τις 21:40 και ως τη λήξη της κυκλοφορίας.

Το έργο της αλλαγής σιδηροτροχιών περνά σε επόμενη φάση από τις 8 Φεβρουαρίου.
Αναλυτική ενημέρωση για τις νέες κυκλοφοριακές ρυθμίσεις θα υπάρξει την ερχόμενη εβδομάδα.
