ΑΘΗΝΑ
09:15
|
25.06.2026
Από σήμερα, Κυριακή, ομαλοποιείται η λειτουργία των τριών σταθμών της Γραμμής 2 του Μετρό.
Συρμός του Μετρό
Το μοιράζομαι:
Το εκτυπώνω

Ομαλά και σύμφωνα με το κανονικό πρόγραμμα δρομολογίων θα λειτουργούν ξανά από σήμερα, Κυριακή 1η Φεβρουαρίου 2026, οι σταθμοί της Γραμμής 2 του Μετρό «ΣΥΓΓΡΟΥ ΦΙΞ», «ΝΕΟΣ ΚΟΣΜΟΣ» και «ΑΓΙΟΣ ΙΩΑΝΝΗΣ».

Όπως ανακοινώθηκε σήμερα από τη ΣΤΑΣΥ, οι δυο σταθμοί της Γραμμής 2 του Μετρό θα είναι και πάλι ανοιχτοί κατά τις νυχτερινές ώρες, μετά τις 21:40 και ως τη λήξη της κυκλοφορίας.

Ο σταθμός του Μετρό, Νέος Κόσμος

Το έργο της αλλαγής σιδηροτροχιών περνά σε επόμενη φάση από τις 8 Φεβρουαρίου.

Αναλυτική ενημέρωση για τις νέες κυκλοφοριακές ρυθμίσεις θα υπάρξει την ερχόμενη εβδομάδα.

Το μοιράζομαι:
Το εκτυπώνω
ΣΥΝΑΦΗ

Ιαπωνία: Ισχυρός σεισμός 7,2 Ρίχτερ με τραυματίες και προειδοποιήση για μετασεισμούς

Συνελήφθη στο «Αττικόν» ηλικιωμένος με μαχαίρι-Ήθελε να μπει στο δωμάτιο που νοσηλεύεται η Μάρω Κοντού

Στη Βουλή ο νέος Κώδικας Τοπικής Αυτοδιοίκησης με φόντο την εκλογή αιρετών σε έναν γύρο

Βενεζουέλα: Διπλός ισχυρός σεισμός 7,2 και 7,5 Ρίχτερ με τουλάχιστον 32 νεκρούς και τεράστιες καταστροφές

Γραφτείτε συνδρομητές
Ενισχύστε την προσπάθεια του Κοσμοδρομίου με μια συνδρομή από €1/μήνα