Ο θάνατος έγραψε σήμερα τον επίλογο στη σκληρή και δύσκολη ζωή δύο κατάκοιτων αδελφών που βρέθηκαν σήμερα νεκρές στο σπίτι τους στην περιοχή Εγλυκάδα της Πάτρας.
Οι δύο γυναίκες, ηλικίας 66 και 69 ετών, αντιμετώπιζαν σοβαρά προβλήματα υγείας εδώ και χρόνια.
Άτομα του ευρύτερου περιβάλλοντός τους ανησύχησαν για την τύχη τους καθώς δεν είχαν νέα τους και ειδοποίησαν την αστυνομία.
Οι αστυνομικοί κατέφθασαν στην οικία των δύο ανήμπορων αδελφών και εισήλθαν με τη βοήθεια κλειδαρά της περιοχής.

Εκεί εντόπισαν τις δύο κατάκοιτες γυναίκες δίχως τις αισθήσεις τους.
Οι πρώτες ενδείξεις δεν δείχνουν εγκληματική ενέργεια ή αυτοκτονία αλλά θάνατο πιθανώς συνεπεία παθολογικών αιτιών, κάτι που μέλλει να αποσαφηνιστεί με την ολοκλήρωση ιατροδικαστικών εξετάσεων.
