Συνεχίζεται μέχρι σήμερα Πέμπτη 19/2 η απεργία που προκήρυξε το συνδικάτο των ιδιοκτητών και οδηγών ταξί, ΣΑΤΑ. Επιπλέον «χειρόφρενο» τράβηξαν και τα ταξί σε όλη τη χώρα για δύο ημέρες, χθες Τετάρτη 18/2 και σήμερα Πέμπτη 19/2
Σύμφωνα με τον πρόεδρο του ΣΑΤΑ, Θύμιο Λυμπερόπουλο, όταν κατατεθεί το νομοσχέδιο στο τραπέζι βρίσκεται η προκήρυξη απεργίας διαρκείας.
Οι αυτοκινητιστές ταξί Αττικής καταγγέλλουν τις κυβερνητικές επιλογές που, όπως υπογραμμίζουν, οδηγούν στην απαξίωση του ταξί και πλήττουν τη βιωσιμότητα χιλιάδων αυτοαπασχολούμενων.
Ο κλάδος των αυτοκινητιστών ταξί αντιδρά έντονα στα σχέδια της κυβέρνησης για την υποχρεωτική μετάβαση στην ηλεκτροκίνηση, κάνοντας λόγο για «βίαιη προσαρμογή» χωρίς υποδομές, ενώ καταγγέλλει αθέμιτο ανταγωνισμό από πολυεθνικές και ιδιωτικά συμφέροντα.
Επίσης, για την τρίτη και τελευταία ημέρα της τριήμερης απεργίας αποφασίστηκε από τον ΣΑΤΑ:
- Πέμπτη 19 Φεβρουαρίου: Συγκέντρωση στα γραφεία του ΣΑΤΑ στις 10:30 π.μ. και πορεία (χωρίς αυτοκίνητα) προς το Μέγαρο Μαξίμου.
Τα κύρια αιτήματα του κλάδου είναι:
- Παράταση της υποχρεωτικής μετάβασης στην ηλεκτροκίνηση.
- Άμεση απόσυρση του άρθρου 52 του ερανιστικού νομοσχεδίου, που πλήττει θανάσιμα τον κλάδο.
- Όλες οι ρυθμίσεις που περιέχονται σε αυτό, ευνοούν σκανδαλωδώς τα ενοικιαζόμενα αυτοκίνητα με οδηγό (Ε.Ι.Χ). Το ΣΑΤΑ ζητά να μην συμπεριληφθούν αυτές οι διατάξεις στο τελικό κείμενο που θα κατατεθεί στην Βουλή.
- Ποινικό μητρώο γενικής χρήσης για την έκδοση και ανανέωση ειδικής κάρτας οδήγησης ταξί.
«Το ΣΑΤΑ τονίζει προς κάθε κατεύθυνση ότι, οι ταξιτζήδες αρνούνται να γίνουν θύματα των κυβερνητικών πειραματισμών. Καλούμε όλους τους συναδέλφους σε μαζική συμμετοχή για να υπερασπιστούμε τα δικαιώματά μας και το μέλλον του επαγγέλματός μας!» τονίζεται στην ίδια ανακοίνωση.
Τέλος, ενημερώνουν τους πολίτες πως για μετακινήσεις που σχετίζονται με έκτακτα περιστατικά υγείας, οι μπορούν να απευθύνονται στα Ραδιοταξί της πόλης ή στην Γραμματεία του ΣΑΤΑ (210 52 39 524 ) .
