Τοιχογραφία που βασίζεται σε μία από τις φωτογραφίες των 200 εκτελεσμένων κομμουνιστών από τους Γερμανούς ναζί την Πρωτομαγιά του 1944 στην Καισαριανή δημιούργησαν φοιτητές σε τοίχο της Ανωτάτης Σχολής Καλών Τεχνών στην Αθήνα.
Τη νέα τοιχογραφία από τα χέρια των φοιτητών της Σχολής κοινοποίησε πρώτος ο 902.gr.
Υπενθυμίζεται ότι προ ημερών επιβεβαιώθηκε η αυθεντικότητα των φωτογραφιών που εικονίζουν τους εκτελεσθέντες κομμουνιστές. Στη συνέχεια υπεγράφη προσύμφωνο μεταξύ του υπουργείου Πολιτισμού και του συλλέκτη και η συλλογή αποσύρθηκε από τον διαδικτυακό τόπο δημοπρασιών», δήλωσε η υπουργός Πολισμού, Λίνα Μενδώνη. Οι φωτογραφίες-ντοκουμέντο αναμένεται να επιστρέψουν στην Ελλάδα.
