Σε εξέλιξη είναι έρευνα της ΕΛ.ΑΣ. για την διερεύνηση των αιτιών της τραγωδίας που σημειώθηκε το βράδυ της Πέμπτης στο κέντρο της Αθήνας, με θύμα έναν 15χρονο μαθητή από τη Γαλλία.
Το περιστατικό σημειώθηκε λίγη ώρα μετά τις 21:00 όταν, κάτω από αδιευκρίνιστες συνθήκες, το παιδί έπεσε στο κενό από τον τρίτο όροφο ξενοδοχείου, στην περιοχή της Ομόνοιας.
Ο μαθητής, ο οποίος βρισκόταν στην Ελλάδα στο πλαίσιο εκδρομής με το σχολείο του, παρελήφθη χωρίς τις αισθήσεις του από ασθενοφόρο του ΕΚΑΒ και μεταφέρθηκε στο Νοσοκομείο Παίδων, όπου διαπιστώθηκε ο θάνατός του.
