ΑΘΗΝΑ
06:04
|
23.06.2026
Η Ρωσία και το Βιετνάμ υπέγραψαν διακυβερνητική συμφωνία συνεργασίας για την κατασκευή του πρώτου πυρηνικού σταθμού ηλεκτροπαραγωγής στο Βιετνάμ.
Ο πρωθυπουργός του Βιετνάμ Φαμ Μινχ Τσιν και ο Ρώσος πρωθυπουργός Μιχαήλ Μισούστιν
Το μοιράζομαι:
Το εκτυπώνω

Η Ρωσία και το Βιετνάμ υπέγραψαν διακυβερνητική συμφωνία συνεργασίας για την κατασκευή του πρώτου πυρηνικού σταθμού ηλεκτροπαραγωγής στο Βιετνάμ, αναφέρει το TASS.

Οι πρωθυπουργοί της Ρωσίας και του Βιετνάμ, Μιχαήλ Μισούστιν και Φαμ Μινχ Τσινχ, συμμετείχαν στην τελετή υπογραφής του εγγράφου, καθώς και ο διευθύνων σύμβουλος της ρωσικής κρατικής πυρηνικής εταιρείας Αλεξέι Λιχατσέφ.

Η δημιουργία του πυρηνικού σταθμού θα δώσει ισχυρή ώθηση στην ανάπτυξη της συνεργασίας σε συναφείς τομείς – υψηλές τεχνολογίες, θεμελιώδη και εφαρμοσμένη έρευνα, δήλωσε νωρίτερα σήμερα ο Μισούστιν.

Το μοιράζομαι:
Το εκτυπώνω
ΣΥΝΑΦΗ

Νέος γραμματέας του Αραβικού Συνδέσμου ο Ναμπίλ Φαχμί

Σε πανικό ο Νετανιάχου για τη συμφωνία για το Λίβανο, λέει το Κανάλι 12

Άρση των κυρώσεων στο ιρανικό πετρέλαιο από τις ΗΠΑ ως τις 21/8- Περιοδεία Ρούμπιο στον Κόλπο

Στους 13 οι νεκροί και 66 οι τραυματίες από την έκρηξη στο Κατάρ (upd)

Γραφτείτε συνδρομητές
Ενισχύστε την προσπάθεια του Κοσμοδρομίου με μια συνδρομή από €1/μήνα