Η Ρωσία και το Βιετνάμ υπέγραψαν διακυβερνητική συμφωνία συνεργασίας για την κατασκευή του πρώτου πυρηνικού σταθμού ηλεκτροπαραγωγής στο Βιετνάμ, αναφέρει το TASS.
Οι πρωθυπουργοί της Ρωσίας και του Βιετνάμ, Μιχαήλ Μισούστιν και Φαμ Μινχ Τσινχ, συμμετείχαν στην τελετή υπογραφής του εγγράφου, καθώς και ο διευθύνων σύμβουλος της ρωσικής κρατικής πυρηνικής εταιρείας Αλεξέι Λιχατσέφ.
JUST IN: 🇷🇺🇻🇳 Russia officially signs deal with Vietnam to build its first nuclear power plant. pic.twitter.com/1SHh3phYwN
— BRICS News (@BRICSinfo) March 23, 2026
Η δημιουργία του πυρηνικού σταθμού θα δώσει ισχυρή ώθηση στην ανάπτυξη της συνεργασίας σε συναφείς τομείς – υψηλές τεχνολογίες, θεμελιώδη και εφαρμοσμένη έρευνα, δήλωσε νωρίτερα σήμερα ο Μισούστιν.
