ΑΘΗΝΑ
10:17
|
26.06.2026
Τα ζώα εντοπίστηκαν μετά από καταγγελία στην ταράτσα κτιρίου στους Αμπελόκηπους.
Το μοιράζομαι:
Το εκτυπώνω

Δεν πίστευαν τα μάτια τους υπάλληλοι του Δήμου Αθηναίων και τμήματος  της Διεύθυνσης Πρασίνου και Αστικής Πανίδας όταν πήγαν στην ταράτσα κτιρίου στους Αμπελόκηπους μετά από καταγγελία βλέποντας κότες, κατσίκια και ερίφια.

Τα ζώα ωστόσο δεν απολάμβαναν τον… αττικό ουρανό σε συνθήκες ιδανικές αλλά άθλιες καθώς το παράνομο εκτροφείο είχε στηθεί πρόχειρα, παράνομα και χωρίς τα στοιχειώδη…

Σε ανακοίνωση του Δήμου Αθηναίων αναφέρεται πως τα ζώα εντοπίστηκαν μετά από καταγγελία και μεταφέρθηκαν σε  πιο κατάλληλες εγκαταστάσεις και πως θα ελεγχθούν για ασθένειες.

Τι αναφέρει η ανακοίνωση του Δήμου Αθηναίων

Η ανακοίνωση του Δήμου αναφέρει:

«Σήμερα, στις 12 το μεσημέρι ενημερωθήκαμε από το Τμήμα Αστικής Πανίδας ότι, κατόπιν καταγγελίας για παράνομη εκτροφή και ανθυγιεινές συνθήκες διαβίωσης παραγωγικών ζώων, ο εισαγγελέας προστασίας ζώων εξέδωσε προφορική εντολή για να αναλάβει ο Δήμος Αθηναίων και το Τμήμα Αστικής Πανίδας την απομάκρυνση των εν λόγω ζώων από τον 16ο όροφο του κτηρίου που βρίσκεται στη συμβολή των οδών Κηφισίας 124 και Ιατρίδου 2 στους Αμπελόκηπους.

Πρόκειται για 31 κοτόπουλα και 10 πτηνά διαφόρων ειδών καθώς και 10 ενήλικες κατσίκες και 3 ερίφια.

Τα πουλερικά έχουν ήδη περισυλλεγεί και μεταφερθεί στον Εθνικό Κήπο, ενώ τα υπόλοιπα ζώα θα μεταφερθούν εντός της ημέρας, σε ασφαλή χώρο της Διεύθυνσης Πρασίνου. Όλα τα ζώα θα ελεγχθούν για τυχόν ασθένειες».

Το μοιράζομαι:
Το εκτυπώνω
ΣΥΝΑΦΗ

Κοσμοδρόμιο… Μπαϊκονούρ

Παράταση έως 17 Ιουλίου για τα προγράμματα «Εξοικονομώ»

Βενεζουέλα: Εκατοντάδες νεκροί και ισοπεδωμένες πόλεις από τον διπλό καταστροφικό σεισμό

Κανταδόροι γεμίζουν τους δρόμους της Πλάκας το βράδυ της 26ης Ιουνίου

Γραφτείτε συνδρομητές
Ενισχύστε την προσπάθεια του Κοσμοδρομίου με μια συνδρομή από €1/μήνα