ΑΘΗΝΑ
23:29
|
28.06.2026
Το Τόκιο ξεκίνησε τη μεγαλύτερη αποδέσμευση αποθεμάτων που έχει πραγματοποιήσει ποτέ στα μέσα Μαρτίου.
Το μοιράζομαι:
Το εκτυπώνω

Η Ιαπωνία εξετάζει το ενδεχόμενο να απελευθερώσει επιπλέον αποθέματα πετρελαίου που ισοδυναμούν με 20 ημέρες εγχώριας κατανάλωσης τον Μάιο, αναφέρει το Kyodo News, υπό το πρίσμα της αβεβαιότητας σχετικά με την ασφαλή διέλευση από τα Στενά του Ορμούζ, παρά την υπό όρους εκεχειρία μεταξύ ΗΠΑ και Ιράν.

Το Τόκιο ξεκίνησε τη μεγαλύτερη αποδέσμευση αποθεμάτων που έχει πραγματοποιήσει ποτέ στα μέσα Μαρτίου και σχεδιάζει να προμηθεύσει την αγορά με περίπου 80 εκατομμύρια βαρέλια πετρελαίου, που ισοδυναμούν με περίπου 50 ημέρες εγχώριας κατανάλωσης, από αποθέματα που κατέχουν το κράτος, ο ιδιωτικός τομέας και οι χώρες του Περσικού Κόλπου που παράγουν πετρέλαιο.

Η Ιαπωνία, η οποία είναι φτωχή σε φυσικούς πόρους, βασίζεται στη Μέση Ανατολή για περισσότερο από το 90% των εισαγωγών αργού πετρελαίου, με αποτέλεσμα οι διαταραχές στη ναυτιλία να έχουν οδηγήσει σε απότομες αυξήσεις στο ενεργειακό κόστος στη χώρα.

Το μοιράζομαι:
Το εκτυπώνω
ΣΥΝΑΦΗ

Συμφωνία για ηλεκτροδότηση μεγάλου Κέντρου Δεδομένων στο Τέξας έκλεισε η Chevron

Αποσυνδέονται τα δημοτικά τέλη από το ρεύμα-Απευθείας εισπράξεις από τους δήμους

Παράταση έως 17 Ιουλίου για τα προγράμματα «Εξοικονομώ»

Άρση των κυρώσεων στο ιρανικό πετρέλαιο από τις ΗΠΑ ως τις 21/8- Περιοδεία Ρούμπιο στον Κόλπο

Γραφτείτε συνδρομητές
Ενισχύστε την προσπάθεια του Κοσμοδρομίου με μια συνδρομή από €1/μήνα