ΑΘΗΝΑ
09:55
|
26.06.2026
Το Τριμελές Πλημμελειοδικείο έκρινε ένοχη την 72χρονη για τη μετατροπή διαμερίσματος σε παράνομο γηροκομείο.
Δικαστήριο
Το μοιράζομαι:
Το εκτυπώνω

Το Τριμελές Πλημμελειοδικείο έκρινε σήμερα ένοχη μία 72χρονη γυναίκα που είχε μετατρέψει ένα διαμέρισμα στους Αμπελόκηπους σε παράνομο γηροκομείο.

Το δικαστήριο την έκρινε ένοχη για απόπειρα εκβίασης ποσού 150 ευρώ και για απείθεια, χωρίς να της αναγνωριστεί κανένα ελαφρυντικό και την καταδίκασε σε ποινή φυλάκισης 18 μηνών μετατρέψιμη προς 10 ευρώ τη μέρα.

Η πολυκατοικία στους Αμπελόκηπους όπου λειτουργούσε το παράνομο γηροκομείο

Το πρόστιμο της τάξης των περίπου 5.500 ευρώ.

Το μοιράζομαι:
Το εκτυπώνω
ΣΥΝΑΦΗ

Παράταση έως 17 Ιουλίου για τα προγράμματα «Εξοικονομώ»

Βενεζουέλα: Εκατοντάδες νεκροί και ισοπεδωμένες πόλεις από τον διπλό καταστροφικό σεισμό

Κανταδόροι γεμίζουν τους δρόμους της Πλάκας το βράδυ της 26ης Ιουνίου

304 οι θάνατοι από την επιδημία Έμπολα στη ΛΔ Κονγκό

Γραφτείτε συνδρομητές
Ενισχύστε την προσπάθεια του Κοσμοδρομίου με μια συνδρομή από €1/μήνα