Στις 5.15 αντί για τις 5.30 το πρωί ξεκινά από τη Δευτέρα, 18 Μαΐου 2026, το ωράριο λειτουργίας του Μετρό Θεσσαλονίκης.
Στόχος είναι η βελτίωση της σύνδεσης του μετρό με τα πρωινά σιδηροδρομικά δρομολόγια από τον Νέο Σιδηροδρομικό Σταθμό.

Η προσαρμογή αυτή, που έγινε δοκιμαστικά σήμερα, έχει ως στόχο να διευκολύνει τους επιβάτες που χρησιμοποιούν τα πρωινά δρομολόγια του σιδηροδρόμου προς Αθήνα – Λάρισα (05:55), δίνοντάς τους περισσότερο χρόνο για έγκαιρη μετεπιβίβαση στον Νέο Σιδηροδρομικό Σταθμό.
Η αλλαγή του ωραρίου θα τεθεί σε εφαρμογή από τη Δευτέρα 18 Μαΐου 2026 και θα ισχύει μέχρι νεωτέρας.
Πρόκειται για μια πρακτική παρέμβαση για την βελτίωση της καθημερινότητας, η οποία ανταποκρίνεται σε αιτήματα επιβατών και εργαζομένων που χρησιμοποιούν συνδυαστικά το μετρό και τον σιδηρόδρομο για τις μετακινήσεις τους.
