Θλίψη επικρατεί στον δημοσιογραφικό κόσμο της Θεσσαλονίκης, καθώς έφυγε από τη ζωή η διακεκριμένη δημοσιογράφος, Θάλεια Ιωαννίδου. Το όνομά της είχε συνδεθεί με την ΕΡΤ3, στην οποία διετέλεσε γενική διευθύντρια επί μία πενταετία, έως και το 2010.
Υπήρξε ενεργό μέλος της δημοσιογραφικής κοινότητας της Θεσσαλονίκης και συμμετείχε στις διεργασίες της ΕΣΗΕΜ-Θ και της ΠΟΕΣΥ η οποία και την είχε τιμήσει, το 2024, ως ένα από τα ιδρυτικά της μέλη.
Σύμφωνα με το ertnews.gr, στη δημοσιογραφική της πορεία ασχολήθηκε με τη διοίκηση μέσων ενημέρωσης και τη δημόσια τηλεόραση, έχοντας σημαντική παρουσία στον χώρο της ενημέρωσης στη Βόρεια Ελλάδα.
Η οικογένεια της ΕΡΤ, την αποχαιρετά, εκφράζοντας τα θερμά συλλυπητήρια στους αγαπημένους της, στην οικογένειά της και στους οικείους της.
