Επαναλειτουργεί από σήμερα Παρασκευή 15 Μαΐου, η στάση Τραμ «Ζάππειο» (με κατεύθυνση προς Σύνταγμα) σε νέα θέση επί της Λεωφόρου Βασιλίσσης Όλγας.
Η κυκλοφορία θα διεξάγεται και πάλι σε ολόκληρη τη Γραμμή 6 του Τραμ Πικροδάφνη-Σύνταγμα σύμφωνα με ενημέρωση της ΣΤΑΣΥ.
