ΑΘΗΝΑ
07:05
|
26.06.2026
Στο Γενικό Νοσοκομείο της Κω νοσηλεύεται 50χρονος, μετά από σοβαρό εργατικό ατύχημα που είχε ενώ εργάζονταν σε μηχάνημα με ιμάντα.
Το μοιράζομαι:
Το εκτυπώνω

Στο Γενικό Νοσοκομείο της Κω νοσηλεύεται ένας εργάτης, μετά από σοβαρό εργατικό ατύχημα που σημειώθηκε τις πρωινές ώρες, σήμερα, Σάββατο, στη Νίσυρο.

Σύμφωνα με πληροφορίες πρόκειται για έναν 50χρονο αλλοδαπό, ο οποίος εργάζονταν σε μηχάνημα με ιμάντα και τραυματίστηκε κάτω από αδιευκρίνιστες συνθήκες, με αποτέλεσμα τον ακρωτηριασμό του δεξιού του χεριού.

Ο άτυχος εργαζόμενος μεταφέρθηκε εσπευσμένα από την Νίσυρο στην Κω, όπου υποβλήθηκε σε τετράωρη χειρουργική επέμβαση και παραμένει νοσηλευόμενος με την κατάσταση της υγείας του να χαρακτηρίζεται σταθερή.

Το μοιράζομαι:
Το εκτυπώνω
ΣΥΝΑΦΗ

Τι έδειξε το Μουντιάλ για την Τουρκία του Ερντογάν

Ο χάρτης πρόβλεψης κινδύνου πυρκαγιάς για σήμερα Παρασκευή 26 Ιουνίου

Ο καιρός σήμερα: Μικρή άνοδος της θερμοκρασίας

Βενεζουέλα: Θηριώδης σεισμός 7,5 Ρίχτερ με εκατοντάδες θύματα και 30.000 αγνοούμενους [upd]

Γραφτείτε συνδρομητές
Ενισχύστε την προσπάθεια του Κοσμοδρομίου με μια συνδρομή από €1/μήνα