Σοβαρό επεισόδιο βίας στο Ψυχιατρικό Νοσοκομείο Αττικής Δαφνί, όπου ένας 48χρονος τρόφιμος φέρεται να στραγγάλισε έναν 59χρονο ασθενή με τον οποίο μοιραζόταν το ίδιο δωμάτιο.
Σύμφωνα με τις πρώτες πληροφορίες, το περιστατικό σημειώθηκε στις 3:30 τα ξημερώματα της Τετάρτης (20/5), μέσα στον θάλαμο νοσηλείας, έπειτα από διαπληκτισμό μεταξύ των δύο αντρών. Το θύμα εντοπίστηκε χωρίς τις αισθήσεις του από το προσωπικό του νοσοκομείου, ενώ άμεσα ειδοποιήθηκαν οι αστυνομικές αρχές και το ΕΚΑΒ.
Ο φερόμενος ως δράστης έχει συλληφθεί και την προανάκριση για την υπόθεση έχει αναλάβει το Τμήμα Δίωξης και Εξιχνίασης Εγκλημάτων Χαϊδαρίου.
