Για μια ακόμα φορά, συγγενείς των θυμάτων του σιδηροδρομικού δυστυχήματος στα Τέμπη βρέθηκαν έξω από την Βουλή χθες, απόγευμα της Πέμπτης 28 Μαΐου, και έγραψαν ξανά τα ονόματα των 57 ανθρώπων τους που χάθηκαν άδικα.
Η ομάδα «Μέχρι Τέλους» απεύθυνε το καθιερωμένο μηνιαίο κάλεσμα «σε όσους δεν μπόρεσαν να ξεχάσουν την νύχτα στα Τέμπη. Τότε που στις 23:18 έχασαν άδικα τη ζωή τους άνθρωποι, για τους οποίους συνεχίζουμε να αγωνιζόμαστε. Και πιστεύουμε πως μια μέρα θα δικαιωθούν – εκείνοι και οι οικογένειές τους».

Σύμφωνα με πληροφορίες, στο σημείο υπήρχε αστυνομία, ωστόσο η παρουσία της ήταν διακριτική.
