ΑΘΗΝΑ
12:25
|
28.04.2024
Η συμφωνία αναμένεται να δώσει,. μέσω της Nissan, ισχυρή ώθηση στην παραγωγή ηλεκτρικών αυτοκινήτων στη Βρετανία.
Το μοιράζομαι:
Το εκτυπώνω

Τη δημιουργία ενός γιγάντιου εργοστασίου μπαταριών ηλεκτρικών αυτοκινήτων στη Σάντερλαντ αναμένεται να ανακοινώσουν μεθαύριο, Πέμπτη, ο Βρετανός υπουργός Επιχειρήσεων Κούασι Κουαρτένγκ και διευθυντικά στελέχη της ιαπωνικής αυτοκινητοβιομηχανίας Νισσάν.

Το εργοστάσιο που προβλέπεται να είναι έτοιμο ως το 2024 σχεδιάζεται ώστε να παράγει περίπου 200,000 μπαταρίες ηλεκτρικών αυτοκινήτων ετησίως σε μία προσπάθεια να δώσει δυναμική ώθηση στη βρετανική βιομηχανία αυτοκινήτων στη νέα εποχή που έχει ξεπροβάλλει μετά το Brexit.

Βρετανία: Η Nissan με το βλέμμα στην ευρωπαϊκή αγορά

Πληροφορίες του γερμανικού δικτύου Ντόιτσε Βέλλε αναφέρουν πως στο Σάντερλαντ η Νισσάν έχει ήδη εργοστάσιο που παράγει το ευπώλητο ηλεκτρικό αυτοκίνητο Nissan Leaf. Εντούτοις, ένα μεγάλο μέρος των μπαταριών που χρειάζονται τα αυτοκίνητα αυτού του μοντέλου προέρχεται από το εργοστάσιο της εταιρείας στις ΗΠΑ, με ό,τι αυτό συνεπάγεται στην κοστολόγηση του τελικού προϊόντος.

Με το σχέδιο ανέγερσης του εργοστασίου παραγωγής ηλεκτρικών μπαταριών στη Βρετανία αφενός θα μειωθεί το τελικό κόστος παραγωγής του ηλεκτρικού αυτοκινήτου Nissan Leaf, αφετέρου θα δημιουργηθούν χιλιάδες καλές θέσεις εργασίας στη Βρετανία, δίνοντας θετική ώθηση στην κυβέρνηση του Βρετανού πρωθυπουργού Μπόρις Τζόνσον.

Nissan Leaf – 500.000 μονάδες παραγωγής - 4troxoi.gr

Επιπροσθέτως η απόφαση της Νισσάν για την ανέγερση του εργοστασίου ηλεκτρικών μπαταριών σχετίζεται άμεσα με το Brexit καθώς στη συμφωνία των σχέσεων Ηνωμένου Βασιλείου-ΕΕ (μετά την αποχώρηση του πρώτου) προβλέπεται ξεκάθαρα ότι από το 2026 και έπειτα, όσα αυτοκίνητα παράγονται εντός βρετανικού εδάφους και οι μπαταρίες τους, είναι επίσης βρετανικής ή ευρωπαϊκής παραγωγής και άρα θα εξαιρούνται των τελωνιακών δασμών.

Αυτό το «παράθυρο» ανοίγει το δρόμο για την ανάπτυξη τέτοιων επενδύσεων και τη δυναμική επαναφορά της Βρετανίας στην ευρωπαϊκή αγορά ηλεκτρικών αυτοκινήτων.

Ας μην ξεχνάμε πως πριν δύο χρόνια η βρετανική κυβέρνηση είχε χάσει τη δημιουργία εργοστασίου μπαταριών της Tesla από το Βερολίνο, που ήταν και η τελική επιλογή του Έλον Μασκ, υπό τον φόβο του Brexit.

Το μοιράζομαι:
Το εκτυπώνω
ΣΥΝΑΦΗ

Δικαιωματισμὸς: ἡ μεταφυσικὴ οὐτοπία τοῦ ἀπόλυτου αὐτοπροσδιορισμοῦ

Τα Μισελ-άνοιους του Kosmo

Απεργία την 1η Μαΐου και εργασιακό θέατρο του παραλόγου

Η Γερμανία είναι χλιαρή στην ιδέα της Κίνας για διεθνή έρευνα για τις εκρήξεις του Nord Stream

Γραφτείτε συνδρομητές
Ενισχύστε την προσπάθεια του Κοσμοδρομίου με μια συνδρομή από €1/μήνα