ΑΘΗΝΑ
19:14
|
24.06.2026
Κάθε μέρα κι ένα τραγούδι χωρίς επικαιρότητα…
Sous le ciel de Paris
Το μοιράζομαι:
Το εκτυπώνω

«Sous le Ciel de Paris», τραγουδούν οι Pomplamoose. Ένα τραγούδι, ύμνος στην πρωτεύουσα της Γαλλίας, το οποίο έχουν επίσης τραγουδήσει οι Ζιλιέτ Γκρεκό (1951), Εντίθ Πιάφ (1954) και ο Ιβ Μοντάν (1964). Αφιερωμένο στον Εμανουέλ Μακρόν, ο οποίος κάνει εγκαίνια κάτω από τον βαρύ ουρανό του Παρισιού ενώ η χώρα του φλερτάρει με… μνημόνια!

Les clochards et les gueux
Sous le ciel de Paris
Les oiseaux du Bon Dieu
Hum, hum
Viennent du monde entier
Pour bavarder entre eux

Το μοιράζομαι:
Το εκτυπώνω
ΣΥΝΑΦΗ

Η Κιμίκο Γιοσίντα στην Ύδρα ως τις 26/7- Δεν θα την ξεχάσεις

Έκθεση έργων του Θεόδωρου Στάμου ως τις 4 Ιουλίου στη γκαλερί Roma Gallery

Το τραγούδι της ημέρας

Εγκαινιάζεται το αποκατεστημένο «Μπεή Χαμάμ» στο κέντρο της Θεσσαλονίκης

Γραφτείτε συνδρομητές
Ενισχύστε την προσπάθεια του Κοσμοδρομίου με μια συνδρομή από €1/μήνα