ΑΘΗΝΑ
07:02
|
25.06.2026
Κάθε μέρα κι ένα τραγούδι χωρίς επικαιρότητα…
Βγαίνουμε μωρό μου βγαίνουμε Μεσ' απ' το τούνελ
Το μοιράζομαι:
Το εκτυπώνω

«Βγαίνουμε απ’ το τούνελ» τραγουδούν οι «Φατμέ» του Νίκου Πορτοκάλογλου. Αφιερωμένο στους πεζούς επιβάτες του υπερσύγχρονου Μετρό Θεσσαλονίκης…  

Βγαίνουμε μωρό μου βγαίνουμε
Μεσ’ απ’ το τούνελ
Βγαίνουμε μωρό μου βγαίνουμε
Έξω στο φως

Διαβάστε επίσης:

Το μοιράζομαι:
Το εκτυπώνω
ΣΥΝΑΦΗ

Ξανάνοιξε το Μπέη Χαμάμ στη Θεσσαλονίκη

Στις 17-26 Ιουλίου το φετινό Διεθνές Φεστιβάλ Χορού Καλαμάτας

Η Κιμίκο Γιοσίντα στην Ύδρα ως τις 26/7- Δεν θα την ξεχάσεις

Έκθεση έργων του Θεόδωρου Στάμου ως τις 4 Ιουλίου στη γκαλερί Roma Gallery

Γραφτείτε συνδρομητές
Ενισχύστε την προσπάθεια του Κοσμοδρομίου με μια συνδρομή από €1/μήνα