Με ασφάλεια ολοκληρώθηκε, σήμερα, Δευτέρα 30 Δεκεμβρίου, η επιχείρηση επαναπατρισμού 33 Ελλήνων πολιτών και μελών των οικογενειών τους από τη Συρία, όπως έγινε γνωστό από το υπουργείο Εξωτερικών.
Ανακοίνωση Υπουργείου Εξωτερικών για τον επαναπατρισμό Ελλήνων από τη Συρίαhttps://t.co/XwWcKot9xQ
— Υπουργείο Εξωτερικών (@GreeceMFA) December 30, 2024
Η επιχείρηση επαναπατρισμού διεξήχθη υπό τις συντονισμένες προσπάθειες του υπουργείου Εξωτερικών και των πρεσβειών της Ελλάδας στη Δαμασκό και τη Βηρυτό.
Το υπουργείο Εξωτερικών σημειώνει σε ανακοίνωσή του πως παραμένει σε πλήρη ετοιμότητα για την παροχή κάθε δυνατής αρωγής.
Διαβάστε επίσης:
