Ακόμα ένα εργατικό ατύχημα σημειώθηκε σήμερα, Δευτέρα, γύρω στις 9:30 το πρωί στο κέντρο της Λάρισας, όταν εργαζόμενος που εκτελούσε εργασίες σε κτίσμα έπεσε από μεγάλο ύψος.
Σύμφωνα με τοπικά ΜΜΕ, στο σημείο του ατυχήματος -στον πεζόδρομο της οδού Ερμού- έσπευσε άμεσα ασθενοφόρο που μετέφερε τον τραυματία στο Πανεπιστημιακό νοσοκομείο Λάρισας.
