ΑΘΗΝΑ
23:06
|
27.06.2026
Το Εθνικό Κέντρο Αιμοδοσίας (ΕΚΕΑ) διοργανώνει και σήμερα 30/4, εθελοντική αιμοδοσία στην αίθουσα πολλαπλών χρήσεων του σταθμού του Μετρό «Σύνταγμα». Πώς γίνεται το ραντεβού.
Η καρδιά της πόλης χτυπά για ζωή! Εθελοντική Αιμοδοσία στο Σύνταγμα, 29 & 30 Απριλίου
Το μοιράζομαι:
Το εκτυπώνω

Το Εθνικό Κέντρο Αιμοδοσίας (ΕΚΕΑ) διοργανώνει και σήμερα 30 Απριλίου, εθελοντική αιμοδοσία στην αίθουσα πολλαπλών χρήσεων του σταθμού Μετρό «Σύνταγμα», σε συνεργασία με τη ΣΤΑΣΥ Α.Ε. Οι ώρες αιμοδοσίας είναι 14.30-19.30. Η πρωτοβουλία ξεκίνησε χθες 29/4.

Για τον προσδιορισμό ραντεβού

Με την ψηφιακή εφαρμογή του ΕΚΕΑ «Δίνουμε αίμα» για κινητά:

App store (iOS): Στο σύνδεσμο εδώ

Google play (android): Στο σύνδεσμο εδώ

Οδηγίες για τη χρήση της ψηφιακής εφαρμογής: Στο σύνδεσμο εδώ

Τηλεφωνικά στα 2132146716 και 2105697986 (καθημερινές, 9.00 πμ – 14.30 μμ).

Η αιμοληψία διενεργείται αποκλειστικά από εξειδικευμένο προσωπικό του ΕΚΕΑ και όλες οι μονάδες αίματος που θα συγκεντρωθούν, θα διατεθούν για την κάλυψη των μεταγγίσεων ασθενών, σε όλα τα νοσοκομεία της χώρας.

Για να δώσεις αίμα χρειάζεται:

  • Να είσαι 18-65 ετών
  • Να έχεις πάρει ένα ελαφρύ γεύμα πριν από την αιμοδοσία
  • Να έχεις κοιμηθεί τουλάχιστον 5 ώρες
  • Να αναφέρεις τυχόν ασθένειες και φάρμακα που λαμβάνεις στον γιατρό της αιμοδοσίας
  • Εάν έχεις κάνει τατουάζ, να έχουν παρέλθει 4 μήνες.
Το μοιράζομαι:
Το εκτυπώνω
ΣΥΝΑΦΗ

Τραγωδία στην Κρήτη: Νεκρή 43χρονη που τραυματίστηκε σε σκοπευτήριο

Γερμανία: Θερμοκρασίες ρεκόρ καθώς το κύμα καύσωνα κινείται ανατολικά

ΠΕΝΕΝ: 24ωρη απεργία στο λιμάνι της Ραφήνας την Παρασκευή 3 Ιουλίου

Βενεζουέλα: Στερεύουν οι ελπίδες για τον εντοπισμό επιζώντων μετά τους φονικούς δίδυμους σεισμούς

Γραφτείτε συνδρομητές
Ενισχύστε την προσπάθεια του Κοσμοδρομίου με μια συνδρομή από €1/μήνα