Την παραίτησή της από γραμματέας της Νέας Δημοκρατίας υπέβαλε η Μαρία Συρεγγέλα.
Η βουλεύτρια, σύμφωνα με πληροφορίες, συναντήθηκε με τον Κυριάκο Μητσοτάκη το απόγευμα της Παρασκευής και του υπέβαλε την παραίτησή της από τη θέση της γραμματέως του κυβερνώντος κόμματος, θέλοντας να επικεντρωθεί στην εκλογική της περιφέρεια και στα καθήκοντα στο Συμβούλιο της Ευρώπης.
Η Μαρία Συρεγγέλα ανέλαβε γραμματέας τον Νοέμβριο του 2023, παίρνοντας τη σκυτάλη από τον Παύλο Μαρινάκη. Επικρατέστερος να τη διαδεχθεί, σύμφωνα με πληροφορίες, είναι ο Κώστας Σκρέκας, κάτι που αναμένεται να ανακοινώσει σύντομα ο πρωθυπουργός και πρόεδρος της ΝΔ.
