ΑΘΗΝΑ
04:11
|
26.06.2026
Κάθε μέρα κι ένα τραγούδι χωρίς επικαιρότητα…
Σεζάρια Εβόρα
Το μοιράζομαι:
Το εκτυπώνω

«Mar Azul» τραγουδά σήμερα η Cesária Evora. Η ξυπόλητη ντίβα από το Πράσινο Ακρωτήρι της Δυτικής Αφρικής τραγουδά για μια θάλασσα γαλάζια που την παρακαλά να καλμάρει για να μπορέσει να ταξιδέψει και να δει για άλλη μια φορά την πατρίδα της.

Ó mar, deta kitin bo dixa-m bai
Bo dixa-m bai spiá nha térra
Bo dixa-m bai salva nha mai
Ó mar, ó mar

Deta kitin bo dixa-m bai
Bo dixa-m bai spiá nha térra
Bo dixa-m bai salva nha mai
Ó mar

Mar azul, subi mansinhu
Lua xeia lumia-m kamin
Pa N ba nha térra di-meu
Son Visente pikininu
Pa N ba brasa nha kretxeu

Oh sea
Please calm your waves and let me go
Please let me go see my land once more
Please let me save my Mother
Oh sea

Blue sea, slowly rise your tide
Full moon, give me light on my way
so I can go to my land

Το μοιράζομαι:
Το εκτυπώνω

Καύσωνας στην Ευρώπη

Οι μετεωρολόγοι προβλέπουν ότι οι θερμοκρασίες τις επόμενες ημέρες θα σπάσουν ρεκόρ (για τον μήνα Ιούνιο) σε αρκετές χώρες.
ΣΥΝΑΦΗ

Κυκλοφορεί ο «Μετρονόμος» του Τραγουδόσαυρου και του Χάρη Γιουλάτου

Κανταδόροι γεμίζουν τους δρόμους της Πλάκας το βράδυ της 26ης Ιουνίου

Αρχαιολογικά ευρήματα από το…μέλλον στο φουαγιέ της Εθνικής Λυρικής Σκηνής

Το τραγούδι της ημέρας

Γραφτείτε συνδρομητές
Ενισχύστε την προσπάθεια του Κοσμοδρομίου με μια συνδρομή από €1/μήνα