«Οι Δακοκτόνοι» τραγουδούν σήμερα οι «Χειμερινοί Κολυμβητές» καθώς αγρότες και κτηνοτρόφοι κατεβαίνουν για να διαμαρτυρηθούν στην Αθήνα στο Σύνταγμα.
Μεταφορείς και ψεκασταί
Αρχιεργάτες γεωπόνοι
Όλοι εμεί οι δακοκτόνοι
Είμαστε δολοφόνοι
Τι τάχα να τους έκανε σ’ αυτή τη κοινωνία
Και κυνηγούν αλύπητα το δάκο με μανία
