ΑΘΗΝΑ
04:12
|
26.06.2026
Κάθε μέρα κι ένα τραγούδι με ολίγη επικαιρότητα…
Το μοιράζομαι:
Το εκτυπώνω

«Monkey Gone To Heaven» τραγουδούν σήμερα οι Pixies για την υπερθέρμανση του πλανήτη κι ενώ στη Βραζιλία η διάσκεψη COP30 του ΟΗΕ για το κλίμα μπαίνει στη δεύτερη εβδομάδα της και καθημερινά μας απογοητεύει.

The creature in the sky
Got sucked in a hole, now there’s a hole in the sky
And the ground’s not cold
And if the ground’s not cold, everything is gonna burn
We’ll all take turns, I’ll get mine too

This monkey’s gone to heaven

Το μοιράζομαι:
Το εκτυπώνω

Καύσωνας στην Ευρώπη

Οι μετεωρολόγοι προβλέπουν ότι οι θερμοκρασίες τις επόμενες ημέρες θα σπάσουν ρεκόρ (για τον μήνα Ιούνιο) σε αρκετές χώρες.
ΣΥΝΑΦΗ

Κυκλοφορεί ο «Μετρονόμος» του Τραγουδόσαυρου και του Χάρη Γιουλάτου

Κανταδόροι γεμίζουν τους δρόμους της Πλάκας το βράδυ της 26ης Ιουνίου

Αρχαιολογικά ευρήματα από το…μέλλον στο φουαγιέ της Εθνικής Λυρικής Σκηνής

Το τραγούδι της ημέρας

Γραφτείτε συνδρομητές
Ενισχύστε την προσπάθεια του Κοσμοδρομίου με μια συνδρομή από €1/μήνα