ΑΘΗΝΑ
06:54
|
27.06.2026
Ο 22χρονος νοσηλευόταν διασωληνωμένος στη ΜΕΘ του νοσοκομείου «Γεώργιος Γεννηματάς». Η πράξη του προκάλεσε ολική απόφραξη των αεραγωγών του.
Νεκρός ο 22χρονος που κατάπιε αμάσητο ένα μπέργκερ
Το μοιράζομαι:
Το εκτυπώνω

Πέθανε o 22χρονος που είχε καταπιεί ένα ολόκληρο μπέργκερ αμάσητο.

Ο νεαρός νοσηλευόταν τις τελευταίες ημέρες στη ΜΕΘ του νοσοκομείου «Γεώργιος Γεννηματάς». Το μπέργκερ που είχε καταπιεί, έφραξε τους αεραγωγούς με συνέπεια να μείνει χωρίς οξυγόνο για κάποια λεπτά και να υποστούν βλάβες ζωτικά του όργανα.

Σύμφωνα με όσα έχουν γίνει γνωστά, ο 22χρονος προσπάθησε να καταπιεί αμάσητο το μπέργκερ στο πλαίσιο ενός challenge, ενώ έτρωγε μαζί με φίλους του.

Το μοιράζομαι:
Το εκτυπώνω
ΣΥΝΑΦΗ

Είμαι ένοχος, είπε ο Τζον Μπόλτον στους δικαστές

Αναβλήθηκε η «Παρέλαση Περηφάνειας» από την αστυνομία στο Παρίσι

Αναφορές για διαδηλώσεις κατά της Χαμάς στη Γάζα

Κλειστές για το κοινό περιοχές του Δήμου Αριστοτέλη στη Χαλκιδική

Γραφτείτε συνδρομητές
Ενισχύστε την προσπάθεια του Κοσμοδρομίου με μια συνδρομή από €1/μήνα