«Κλείδωσε» για τη Δευτέρα 19 Ιανουαρίου η συνάντηση των επονομαζόμενων «σκληρών» αγροτών με τον πρωθυπουργό, Κυριάκο Μητσοτάκη στο Μαξίμου στις 13:00 το μεσημέρι.
Σε αυτή τη δεύτερη συνάντηση θα συμμετέχουν 25 εκπρόσωποι του πρωτογενούς τομέα, συν πέντε παρατηρητές. Βασική προϋπόθεση για την έναρξη διαλόγου από την πλευρά της κυβέρνησης αποτελεί το να παραμείνουν όλοι οι δρόμοι ανοιχτοί, όπως και συμβαίνει.

Προηγήθηκε η συνάντηση στο Μαξίμου με τους πιο «πρόθυμους», όπως έγραψαν τα ΜΜΕ, αγρότες. Πήραν κάποια βελτιωτικά μέτρα… ασπιρίνες και έφυγαν.

Για τη δε, Δευτέρα η κυβέρνηση δια στόματος Παύλου Μαρινάκη έχει ξεκαθαρίσει… πως «όποιος περιμένει να ανοίξει το πουγκί, δεν υπάρχει δυνατότητα».

